HTML

Facebook

Minden Ami Életmód

Minden, ami életmód: szórakozás, pszichológia, gasztronómia, egészség, lakberendezés, stílus, színház, könyvek, tippek, ajánlók, tesztek és ötletek. Mindenből csak az , ami bevált, töltelékinfók nélkül. ................................................................... Az életmódblog története: A másik, a személyes blogom, inkább "véleményes" felület, de van a világon egy csomó érdekesség, tipp, okosság, termék, könyv, recept és sokminden más, amit szeretnék megosztani. Papíron például lakberendező is volnék és szerettem volna egy olyan blogot, ahol a legeslegjobb ötleteket oszthatom meg például újrahasznosításra, és okos, költséghatékony lakberendezésre filléres, ám stílusos megoldásokkal. Egy olyan felület akartam, ahol megkeressük a legjobbakat bármiről legyen is szó, és ahová te is ajánlhatsz bármit, ami bevált, ahol kérdezhetsz, és ahol működő dolgokat ajánlanak neked névvel és arccal. És ahol válaszolnak, ha írsz. A gasztronómiai különlegességek rajongójaként szerettem volna egy olyan blogot is, ahol a legfantasztikusabb egészséges, különleges és működő receptek vannak. Mindezek mellett régóta sok kérdést kapok egy-egy lelki probléma megoldására akár kapcsolatokkal, és gyerekneveléssel kapcsolatban, azoknak is itt a helye. Imádok fotózni, jó könyveket olvasni , a zenét , a színházat a divatot és az igazán stílusos dolgokat is minden téren. Talán átadhatok ezekkel kapcsolatban is valamit. Tudni akarom, hogyan tehetek az egészségünkért a legtöbbet, érdekel az ezotéria tudományos háttere és folyamatosan kutatom az ezzel kapcsolatos érdekességeket is. Ha már megvannak, miért ne osztanám meg? Minden, ami életmód, minden, ami bevált. :) ................................................... Ha kérdeznétek, ajánlanátok valamit, lájkolnátok, vagy a legújabb bejegyzésekre iratkoznátok fel, azt megtehetitek itt: https://www.facebook.com/szaboesztizene

Friss topikok

Címkék

Nutellás sajttorta: Heaven Is A Place On Earth!

2013.07.30. 17:19 szaboeszti

 

1. Nem kell sütni, főzni.

2. Hamar elkészül.

3. Nutellás.

4. Sajttorta.

5. Nem lehet vele tévedni, mert mindenki szereti. A világon bárki megörvendeztethető, lekenyerezhető vele, zsarolásra és fenyegetésre is tökéletesen alkalmas. Egyedül rendet nem csinál a konyhában maga után. Sajnos.

A torta-alaphoz aprítógépbe tettem egy zacskó bármilyen kekszet és egy jó adag puha vajjal pár másodpercig kevertem. Az így elkészült  morzsás masszát egy tortaforma aljába nyomkodtam, félretettem, és nekiálltam a krémnek.

IMG_5598nut.jpg

 

Ehhez kellett négy doboz krémsajt és egy kisebb üveg Nutella. Krémsajtból light-ot használtam, így a tortaszeletek kalóriatartalmán is spóroltam. Háromezer-ötszáz helyett így nagyjából csak háromezernégyszázötven lesz egy szeletben.

..

hurrá.

Akárhogy is, ebből a tortából tényleg elég egy kis adag mindenkinek. A krémsajtok és a Nutella mellé, jöhet  a tálba egy kevés tejszín, VAGY tejszínhab, VAGY akár tejföl is, én például valamiért ez utóbbival csinálom majdnem mindig, gondolom, hogy kalóriát spóroljak. Muhaha. (Ez utóbbinak nem lehet majd érezni az ízét, krémes, mogyoróscsoki aromája lesz így is. Kevésbé kalandvágyók csinálják tejszínnel.Mindegy, hogy főző, vagy hab.)

Keverjük össze ezeket robotgéppel és édesítsük még egy kicsit, aztán mehet bele egy mini kanálka só is. Igen az. Kötelező. Akinek van kedve, bonyolíthatja vaníliaaromával, és mogyoródarabokkal, és a végén csokiöntettel. Én csak egy kevés pirított (oké, enyhén égetett) mogyoróval szórtam meg.

Fél nap a hűtőben, vagy pár óra a mélyhűtőben és készen is van. Imádni fogjátok!

Ha azokra a pontos összetevőkre vagytok kíváncsiak, amiket én használtam, hát tessék, csak tessék, az alábbi képen összegyűjtöttem nektek. Ez a keksz nagyon finom és cukormentes. 

 

 nuz2.jpg


Ha tetszett a bejegyzés, vagy szívesen látnál hasonlókat, esetleg hozzászólnál, kérdeznél, netán szeretnél minden posztról elsőként értesülni, lájkolt az oldalt a Facebookon!

IMG_5606_1.JPG


Most nézd meg! A mennyországban szerintem ilyeneket esznek! (Csak nem égetik rá a mogyorót..)

..De a szalvéta legalább menő.

(?)

 

komment

süti beállítások módosítása